Söndagkväll!

Och helgen har varit härlig, med fint väder även om de först snackade om en massa regn.
Mest varit hemma,men det är skönt det med ibland.
 Resten av veckorna är ganska fullbokade med kalasfirande,fotboll,bröllop ett i maj som vi nu bara ska vára med på festen på och ett i juni. 
Underbart!
Jag älskar att gå på vigslar,en så underbar känsla och så minns man tillbaka på sin egen STORA dag. Mycket kärlek,fin musik,pussar,bus,skratt och minnen! ♥

Kikade på Schlagern igår, så himla skoj att Saade gick ända till 3e plats! Men han är otroligt duktig på att sjunga,dansa,charma och har skinn på näsan den killen.
Tyckte även om Danmarks låt även om den var lite för lik Andreas Johnsons låt han tävlade med för några år sedan. Vinnarlåten var oxå fin men lite tam.
Barnen,de störtsa höll sig vakna ända till 22.30 då de tvärslocknade. Men de brukar ju vara i säng mycket tidigare i vanliga fall så jag var impad. 

Grillat idag, och så rotfrukter i ugn och det vart så jävla gott,
 sen glass och chokladsås till efterrätt.
Så idag borde jag sprungit men det vart så sent. Så det vart en halvtimma hemma med bollen,gummiband och hantlar istället.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen kika på lite hockey!

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0