Solokvist!

Nja,solokvist med tre ungar skulle det nog stått!
För mannen är i Motala på Svensexa för Andreas, och de har nog fullt upp med mkt skratt,bus och upptåg. Och alldeles säkert en och annan bira med.
Men min darling skulle faktist köra idag, så han kom hem och får nått gjort imorgon med. :)

Ungarna och jag drog en vända till Maxi,fick ju lov att ladda upp med lite godis,chips och grönsaksdipp till ikväll. För jag har lovade att de ska få vara uppe så länge de vaknar OM de skötte sig och passade lillebror medans jag testade bikini, och det följde med två överdelar och två underdelar hem.
Såå ja de skötte sig! ♥

Passade på att springa in på Blomsterlandet med, vart några perenna murgrönor och ett par nejlikor som jag just nu inte kommer ihåg vad de heter.
Men de är iaf låga och breder ut sig bra!
Jag kan inte låta bli att fråga i kassan hur de ska skötas när jag är i en blomsteraffär ;) Och vet ni, det är fanimej aldrig så att den i kassan har RÄTT när man är på typ Blomsterlandet.
Så det kan inte vara mkt utbildad personal i de kassorna, för även om man inte vet exakt. Och det gör inte jag heller jämt.
Så kan man iaf se och känna på bladen så man har ett litet hum.
Men om man säger att murgröna ska ha MYCKET vatten (fick inte torka nått) och att den ska planteras soooooligt, och nejlikan ska oxå ha MYCKET vatten men inte får vara i sol och inte i blåst.

Näe du flicka lilla, där hade du inte många hästar i stallet!

För jag har iaf gjort precis tvärtom! Mohahaha


Nehe, baconburgare intagna och barna är ute igen och leker så jag ska plocka av det sista. Hänga tvätten och sen fortsätta i landet lite till innan Ville ska sussa..

Kraam!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0