Soligt värre!

Så härligt så, och nu håller jag tummarna för att det inte var nån magsjuka på lilleman. För det vart inget mer och han åt som han skulle både idag och igår, visserligen inte mkt men det gör han typ aldrig!
För i helgen ska vi ju och heja på Sn bollen och Ålbergas lag hela lördagen, hoppas på soool!
Sen är det ju kvällsfolkrace i Nyköping och söndagen måste vi bygga på lilla huset som jag vill inreda nu, eller hellst IGÅR!

Har klippt gräsmattan med en Villesvans idag, han gick efter mig och vände jag så sprang han för klipparen är nog liite farlig. ;)  Tvätta, satt i den nytvättade stoeln i bilen och nu när allt är klart tänkte jag ta med mig Ikea Family katalogen ut i solen en vända. :)

Njut ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0