Regn,grannlek och gooooda bullar!

Skulle tagit promenix med grannen och en till granne idag med våra fina ungar, men ett läkarbesök satte stopp för det så det vart bara jag och  Vickan. Sen kom regnet så långpromenixen vi planerat vart inte av men det vart goda Rimbobullar och lek till barnens glädje.
Ända till efter elva då de inte kom lika bra överens det var nog tröttmössorna som började dyka upp.

Lite lunch och sen en promenix för nu hade det klarnat upp!
Vi får ta och göra ett nytt försök till träff i nästa vecka.. :)

Fick min fina House of lola tröja på Posten idag, budade hem den i lördags och den satt som smäck! :) Ska kasta den i tvätten och sen kommer den att användas mycket och ofta.

Nehe, smita över med vagnen så Ville får stå och sussa hos grannen medan jag hämtar hem de två större varianterna, sen får vi se vad som blir av idag.
Måste dammsuga iaf, sket i det i går och kokade 4l rabarbersaft istället.
Så himla mycket roligare och framförallt godare!!


Kram och hej!

(Oj föresten vad många som varit in och kikat på min blogg idag, är nog Pernillas stringbaddräkt som drar) Mohahaha


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja dottern är bra envis o vill ha sin vilja igenom!!! Ha ha det är inte lätt o veta att man måste dela med sig ;) Tack för en trevlig fm.

Kram kram

2011-05-25 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0