Ledsen lilleman....

Jaa fy vad Ville grät när moffa&mommo hoppade in i bilen idag, åhhh han drog i moffa och sa "Ville med följa moffa" ,"Nej moffa åka"
Skrutten våran, och ni skulle hört han när bilen åkte..
Tårarna sprutade kan jag lova.

Sen vart det ju inte så mycket bättre när han torkat tårarna och de kom tebax efter några minuter för de glömt en sak..
Mmm men vi ska ju snart upp dit och fira midsommar och de ska ju hinna med och åka Inlandsbanan och Hurtigrutten innan dess. ♥

Nu sussar han sött men jag ska snart väcka han för att hämta hem de andra för en sväng hem och sen tebax på dagis på Sommarfirande och picknik i det gröna.
Ska bli myyyysigt värre!

Så himla varmt och skönt ute idag!!
Så jag har bara varit ute och njutit, men jag han söka dagis och ringa lite samtal först..

Vad gör ni i värmen då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0