Kan bli en vana...

Jag vaknade först även idag, när klockan plingade att den var strax halv8. Väckte Gustav som hoppade ur sängen, han var fortfarande suupernöjd med sina afficher och tavlan som vi satte upp igår kväll. :)
Ni ska få se under dagen, han köpte en skit cool och passande tavla. hoppas det går att fota bara.

Nu har han åkt och vi andra, de fick jag väcka har käkat frulle och nu ska jag plocka fram lite kläder. Bara jag fått i mig sista i tekoppen.

Kikade ut när jag vaknade på golvet, såg jätte bra ut. Mörkt och snyggt!!
Men nu när jag var ute så såg jag att det börjat droppa från taket nu när solen kom fram och då blir det ju som fläckar.
Skjit oxå, måste ut med en trasa och torka!!! :(

Sen måste jag kika in i gästhuset med, var mörkt igår kväll och nu har han lagt isolering och skivor över hela golvet. Hans pappa var här och frågade om vart vi vill ha eluttagen, ohhh vad jag längtar till jag fått upp panelväggen och färg på väggarna,våningssängarna är platsbyggda och jag ska sy gardiner och sänggardiner. Ohhh så skoj juh!!!
Måste till Ikea och kika så tyget finns kvar, blir ju så mkt billigare där! Och det kommer ju gå åt mkt, säkert 12-15m..men fint kommer det bli!!! :))


Nehe,kläder var det!!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0