Glömde visst bort...

Att lägga in inlägget jag skrev imorse och sen vart jag utloggad så det var väck!
Jaja, var inte om så mycket.. Att jag var duktig igår och tog en promenix på fm med grannen juh och sen tog jag en med Sara så våra flickor tränade fotboll.
Hade tänkt sprungit men får man sällis om man går så gör man ju såklart det.

Idag vart det med en promenix, och en massa kor att kika på såklart. Lite bus med barna och sen hem och fixa annonser till födelsedagarna i Sn, städa undan och diska.
Fan vad man diskar!!

Nyss har jag och ungarna haft nått vi kallar Dansstäd, då drar vi igång en låt och städar och dansar samtidigt. Haha
Brukar funka bra de tre första danserna och sen har de börjat tröttna och man får tjata igen. Tänk om man slapp tjata.. ♥

Har beställt ett spel till Ds som Stina ska få, och jag hoppas det kommer imorn för jag vela gå en vända på stan i Nyköping. Måste hämta ut pengarna vi fick tebax på dagisavgiften med. Säg inget till min man de kommer jag lätt att spendera hos frissan istället! ;)
Åhhh vad jag längtar, hoppas jag får en sån där bra frisör som säger...
Så här gör vi!!!
Vill att de ska tuffa till sig lite lixom... Färg,mer färg för nu är det dassigt!

Nehe, fixa lite snabbt käk för Gustav ska ju på fotboll och blir hämtad om en timme..

Ville går utan blöja här hemma går skitbra.. ;) Eller inte, mohaha han kommer iaf och säger till varje gång han har kissat! Alltid någe..
Men han kissar och bajsar på pottan när det passar men är inte lika sugen el intresserad som Gustav var för han var ju torr innan 2år och nästan på natten med.
Men han är ju min LILLA kille så det gör inget..

Kram på er!


(Nån som testat muffinsarna föresten??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0