Dan för dan...

Nästan så att barnkalaset är mer spännande än själva födelsedagen, för här har vi en kille med spring i benen och myror i rumpan som INTE kan sova.

Tror att mesta spänningen sitter i att hans tjej ska komma hit för första gången, ack så sött! ♥

Fikat är färdigbakat och städningen med, så igentligen borde jag slå mig ner i soffan men jag har ingen ro till det. Passade på att kasta i en tvätt, sen kom jag på att det lär ju inte torka till imornbitti och jag har ingen lust att ha tvättställningen i matrummet när det är kalas.
Så jag får väll dra på mig jackan och gå ut och hänga den.
Skulle ju bli fint väder imorn! :)

Vet ni föresten, min brorsa Johan träffa på en varg igår.. Cooolt men läskigt, och så såg han ju en björn i höstas. Usch och fy tur att det inte hänt nät jag varit i skogen med han. Men det är ingen risk säger han, för jag tjattrar ju sådant! :) Haha, men det är ju i förebyggande syfte så jag ska slippa träffa dom!

Nehe, tvätten då!

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0