Vårfint!!

Stannade till på vägen hem igår..
 Stoppet vart på Ingvaldstorpss handelsträdgård (tror det stavas så)?! 
Fick ju lov att köpa hem lite VÅR till huset.. :)


Orchidè till köksön, vit såklart!

Och även lite vårfavoriter, Pärlhyacinter som fick bli det nya istället för vårelden jag hade i innan.
JAG ÄLSKAR PÄRLHYACINTER!!


Nejlikorna jag köpte för några veckor sen, fick nya platser.
Den vita på bordet i vardagsrummet..


Och den gröna inne på toan tillsammans med lite hjärtanpåtråd.


Och i höga cylindervasen fick en väldoftande vit ginst slinka ner!

Luktar sååå gott i hela köket!

Lite underbara gröna äpplen i en annan cylindervas..
Underbart, snyggt!!

Äpplen är ju ett tema i mitt kök.
Och såg i Maxibladet att de hade brickor och söta små skålar vita,med äpplen på.
Kökshandukarna är redan inköpta.. :)
Måste ha... Haha


Kommentarer
Postat av: Malin Glaad

Hej Emma! Oj vad fint du gör där hemma! Blev alldeles inspirerad! Men jag ska flyttpacka nu istället! Ingen idé att köpa massa fint då =)

Kraaaaaam till dig min vän

2011-03-01 @ 13:25:50
Postat av: Sandra

Så fint!!! :) Var kan man hitta den vita ginsten som luktar så gott ?? Har aldrig sett eller hört talas om denna :)

2011-03-01 @ 17:17:29
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0