Moas Veranda!

Den fina butiken jag skrev om!

Liten,söt och allt som jag gillar.
Kunde lätt köpt en av varje grej, men det tillåter inte min ekonomi! ;)

Men det vart superfina plåtburkar med lock i 3 storlekar. Vet inte riktigt vad jag ska ha dem till men det var ett MÅSTE ! ♥♥

Bra priser för att vare en liten butik med!

Och så en fin grej att hänga i fönstret!


Om man gillar gamla möbler, men inte själv vill renovera upp dom och måla oss sånt så är den här butiken perfekt!!
De hade flera fina bord,skåp,skänkar mm som var så fina..

Så gör ett besök, precis i början på Hospitalsgatan om du kommer från Drottninggatan. Mkt fina affärer där neråt, så ta en vända!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad gullig du är! :)

2011-03-20 @ 08:08:30
URL: http://mariapukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0