Lördag med solsken.. :)

Klarblå himmel, stor och varm sol som värmer.
Det droppar från taken och snön är på g bort IGEN , nog för det kommer bli blött och såå geggigt. Och skitiga ungar och massor med utekläder att tvätta.

Men men, snart är sommaren här!!

Har precis kommit hem från en vända till Krokek på Bytesmarknad, vart lite Me&i kläder,Pop och Puma,superfina jeans shorts till Stina mm. Frågade Gustav innan om haan önskade något och han vela ha coola rockiga jeans med hål på knäna.
Och tror ni inte jag hittade ett par skitfina, gråsvarta och tighta med mindre hål på knäna.
Ungen tjöt av glädje kan jag lova! ♥♥♥ 
 Och större hål, det kunde han lätt fixa!!


Idag ska vi göra hemmagjord pizza och jag är redan sugen. Men först ut i solen, Ville sussar och de andra ska jag tvinga med ut.
De frågade i onsdags om de kunde få ta ut cyklarana i helgen, och dumt nog sa jag ja.. :( Så jag ligger inte så högt i kurs nu!

När jag var och kikade på kläder så drog mannen igång så barnen fick måla med vattenfärger, Ville har målat och målat. Och de andra barnen med!


Nehe, stänga av Melodifestivalen som Gustav redan sett på en miljon gånger snart och slänga fram kläderna åt dom.
Och så länga in det nyköpta i tvätten tror jag, för Gustav skulle ha sina jenas redan imorn då vi ska gratta svärfar!

Njuuut av solen nu...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0