Grrrr Ungar!!

Jooo de är ju hemma alla tre idag, ingen som är sjuk. Men ifall att, jag vill inte att nån ska bli smittad i onödan!
Då skulle jag få så dåligt samvete.
Och varken Gustav el jag har ju blivit dåliga (peppar,peppar) än iaf. Så man vet ju inte om det bryter ut.

Men imorn ska de iväg, för de är så osams idag.
Om ALLT!!!
De har umgåtts lite för mkt nu i 1½v så nu vill de träffa sina egna vänner.

Nehe, laga lite käk kanske.
Vad man nu ska laga för gott av typ ingenting. Mannen har ju inte direkt storhandlat till vi kom hem. Men imorn ska det bli av.. :)
Och hämta hem min tavla jag beställde..  

Nehe dra på lite Mello 2011 så de kan dansa av sig!!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tjusig blogg :)

Längtar till våren när man ser den.

kram

2011-03-01 @ 16:26:39
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0