Grå måndag!

Ingen sol idag inte, men varmt hela +8.. Så det smälter nog på rätt bra ändå!
Men solen får mer än gärna kika fram!!! :)

Gustav är i skolan och vi andra är hemma, softar lite,plockar och ska tvätta upp Stina &Villes utekläder som var allt annat än rena. De var ute och cyklade och busade när jag var iväg på Houseoflola party..

MYCKET fina kläder, skulle lätt kunna ha alla plaggen i min garderob men det vart ett par Happypants..
Ett par snyggare mysbrallor med långa muddar i bena och mudd upptill.
Gott fika och trevligt folk!

Sen han jag bara hem och vända innan jag drog och tränade lite aerobic, svettigt och skönt efteråt. Märkte faktist idag när jag skulle prova en bh, att omfånget var för stort! :) Visst har man märkt att byxorna blivit större,inte lika mkt "kärlekshandtag" 
5.5kg är ju inte så mycket, men lite skillnad har det ändå gjort. Men nu går det segt, känns som jag bara står och stampar. Men men..

Nehe, nu ska vi riva kojan på gustavs rum och dammsuga av.
Det vart så att Gustav sov där natten till söndag och Stina inatt, för Stina kunde inte sova när Gustav tittade på henne..
Haha, underbara ungar!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0