Godmorgon!!

Vart inget mer inlägg igår som det var tänkt för jag var sur och hoppade i säng tidigt!

Först krånglade mobilen,stod att jag fick sms och från vem men när jag skulle läsa dom fanns de inte, men det tror jag är löst nu. Tog bort alla gamla sms och startade om den.
Sen skulle jag kika på Lyxfällan, men då funade inte fjärrisen. Böt batterier och höll på i nästan 45min, men icke så  nicke!!!

Så då skulle jag sätta mig vid datan, som såklart bara låste sig så jag fick lov att trycka av den och sen dog batteriet.

Då var till och med mitt tålamod slut!!!'


Men idag funkar mobben juh och datan än så länge.
Men tvdosan är DÖD!!! :(

Idag ska vi hämta Gustav i skolan sen för att shoppa paket till kusin Mirris, tror vi nu kommit på vad vi sk köp. Och så fixa en present till grannen Nora som fyller i veckan, och kanske en till faster Jennie som oxå fyller i nästa vecka.
Mkt tårta och födelsedagar nu!!

Men först lite snabbröj av huset när frullen är avdukad.

Njut av fredagen, veckans BÄSTA! dag! ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0