Första dagen på veckan!

Och en skön sådan!
Inga måsten mer än att Gustav ska med skolbussen.. :)

Liite aj aj i magen bara så nu hoppas jag det är över snart..

Ny canvastavla är på väg hem till mig, och nya boxerdosan kom idag så nu funkar det galant. Tuur, för idag börjar ju Ett barn i minuten och jag läääängtar!
Har sagt det förr och jag säger det igen, älskar att se på olika förlossningsprogram!


Idag fick vitårta från Nora, Mmmmså god!!
Och Ville ska få en bit när han vaknar han med :)
TACK för det.. ♥♥♥

Idag blirt det tacokryddad kycklinglasange som vi skulle ätit igår men det var ingen som gjorde den när inte jag var på hugget.
Manen tyckte det var lättare att dra fram grillen och fixa korv med bröd och ungarna föredrog nog det, kan jag tänkamig.

Nehe, nu ska vi se om lilleman slagit upp de blå...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0