Feber,sol,barnvakt och kalasande!

Det var vårat innehåll denna dag!

Ville har feber idag med, fortfarande hög sådan men med alvedon/ipren i kroppen är han hur pigg som hellst.
På fm var Mirris och Elias här, medans Jessica var på utvecklingsamtal med Liam.
Ville sussade inne och Elias ute. 
Och brudarn fick oxå vara ute, i det härliga vårvädret!!!
Så fint att de fick ta mellis fikat ute..  
Satt i solen och läste posten, riktigt skönt! Och mina pärlhyacinter börjar ju kika fram,
UNDERBART!!


Sen var vi faktist till Jennie en vända på pizza och tårta, och jag vet att Ville borde varit hemma. Men det var bara vi där och de tyckte vi skulle komma. Och jag tror inte han far illa av en vända i bilen och sen sittai deras soffa och käka glass.
Nu satt han inte i deras soffa, för han hade fått ipren så han var pigg och busade runt iaf ända till han däckade och vi drog oss hemåt. :)

Imorn är det 30års partaj!!
Hos Pernilla som fyllde idag.
GRATTIS vännen min..
Så barnen ska vara med farmor och farfar, och jag hoppas verkligen febern sagt Tack och hejdå!!
Hoppas kan man juh..

Nehe, nu ska jag hoppa i säng!

Kram! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack Emma,,snart syns vi o då blir det Party med BROLLE:))))

2011-03-12 @ 16:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0