Dagen innan veckans bästa dag!

Men den var inte så pjåkig den heller, shoppade mat på Maxi och en vända i affärerna. Kikade om det fanns sånna jeans jag köpte på HM i Falun i feb. Och de hade precis fått in lika fast mörka. Tog med ett par 29:or,som jag har på de förra.
Visseligen har jag tyckt de töjt sig lite, så jag slet ed ett par 28:or oxå.
Och det var tur det, för de första glappade.. :)
Men det gjorde nästa par oxå, hade tur för det gick precis förbi en expedit så jag frågade. Och jag skulle absolut ta en strl mindre..
Sagt och gjort så var han snäll och hämtade ett par 27:or och de satt tighta men kommer bli super.


Kuul att se att det ger resultat.. :)
Två strl på några veckor, och när jag provade de jag hade hemma sen så märkte jag ju själv att de blitt för stora.

Sen hade Ville och jag myslurre på stan med Sandra, underbar sallad och myysigt sällskap. Så mysigt att Ville vägrade sussa och bara satt och flinade upp sig och busade.

Var till Blomsterhuset i Eneby och shoppade lite blommor oxå, så nu är penseèrna planterade i krukorna på trappen. Vi han ju iaf klart innan det började snöa.. ;)
Och tråkigt nog så håller det på fortfarande!

Nehe, en kopp te och sussa. Imorn blir inte en vanlig fredag med mysfrulle med de två yngsta. Utan Stina ska möta upp dagis och gå till skolan i 1½timme och kika på Teater. Så vi får se om jag och lilleman tar en långpromenix el en vända till mannens farmor Siw.
Inväntar med att kolla vädret...

Kram på er!!

(Och just ja, jag som var så glad över att få taket lagt till vi kom hem. Hade inte hänt någe och inte har vi hört nått heller.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0