Ungarnas kommentarer...

Är grymt roliga ibland...

Som i morse när vi kom ut, satt Ville och pillade för det var flera svartmyror nedanför trappen.
Stina säger till mig att de har nog föräldramöte! Njaaa jag tror att de har rast sa jag då och skrattade lite.
-Men mamma, tror du myrorna går i skola?????
Öhh, ja vad säger man vet inte om det är mer troligt att de har föräldramöte än att de går i skola.. Men vad vet jag?!? ;)

Sen satt vi och pratade om vad vi skulle hitta på för skoj imorn när mannen och Ville drar på rally, och jag frågade  vad de skulle vilja göra för SKOJ!
Gustav smajlade upp sig och sa -Jag vet mamma kan vi inte åka till ULLARED???  Näääeee sa Stina hellre åker jag till Maxi..

Nu hade ju jag tänkt typ Bio,minigolf,badhuset bla bla
Men men om de vill shoppa hellre så.. Haha

Skön och varm dag idag, glass i hamnenn med kusinerna och massa lek i lekparken. Köpte färg till lekstugan för nu har grannen börjat inreda och då vill jag med!
Hämtat Ellos paketet och lite annat..
Kvällspromenix med grannén och hamburgare till middag.

Nu en stor kopp te och lite tv... ♥

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0