Lördag!

Och vi låg till 7.30, sååå skönt.
Och som jag skrev i förra inlägget så väntade Ville med att kissa i potten imorse med.
DUKTIG KILLE! ♥

Micke har varit här på fm och fått sin folkracebil till Vimmerby dragen i riktbänken, hans flicka var med så Stina fick leka lite.
Lite fika, MOROTSKAKA min favvo.. :)

Nu är Stina och leker med Celine och vi fick med Lucas hit för att hitta på nått skoj med Gustav. Själv tänkte jag passa på att klippa gräset när Ville sussar men det gick i stöpet för nu regnar det massor.
Men gräset finns ju kvar och det nysådda mår ju bra av det..

Jaaa, jag ska skriva ner Stinas förlossning med missade ju det på hennes födelsedag. (bra ni har koll) :)) Tänkte inte på det men det kommer, och den är lite annorlunda mot de andras två..

Och korten från bröllopsfesten ska in med.. Snaaart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0