Ibland så...

Hatar jag att jag ska vara så rättvis och noga med att visa uppskattning. :(
Sista fotbollsträningen idag och jag var inte sist på träningen, och de hade inte pratat om att köpa nått till tränaren.
E det jag som är för snäll??? Med tanke på att tränarna tar av SIN fritid till att åka och träna VÅRA barn, tid till planering och bilresa soppa mm..
Så tycker inte jag det.
Men jag är väll uppfostrad så, TACK FÖR DET!!! ♥

Så nu sitter jag i en stol jag inte gillar, ska jag köpa nått litet från min dotter? Eller nått lite större från alla barn och sen säga till dom som vill betala och visa uppskattning att det kostar en tia per ledare..
Som såååklart är så mkt roligare!!
Men då kan jag stå där och ha köpt presenter för typ 600kr som är från alla men jag får betala, hur ska jag göra????

Hur skulle ni gjort???

För nått ska de ha för att de fixar en rolig träning till MITT barn iaf!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Svårt det där,,jag skulle nog köpt någe från mitt barn o sen låtit de andra stå där o skämmas lite när de ser att Stina ger sin present o visar sin uppskattnnig,,risken är STOR annars att du får stå för hela kalaset själv ju:(

2011-06-14 @ 10:11:41
Postat av: Sandra

Hej min vän!



Jag älskar att du är en person som vill visa din uppskattning.. men jag förstår ditt dilemma.. emma..mohaha.. vad bra jag kan rimma.. ;)



Jag har för mig att vi alltid uppvaktade våra tränare (när jag var liten) ordentligt i slutet av säsongen alltså fram i höst.. för en fotbollsäsong sträcker sig ju från vår till höst..

Men nu vet jag ju inte om stumpans tränare ska fortsätta i höst dock.. men vad jag egentligen vill komma fram till är att du kan med gott samvete ge en liten present nu och kanske se till att samla till en större i slutet av säsongen..



PUSS & KRAM

2011-06-14 @ 10:39:18
Postat av: Åsa Ölander

Ja, det där är inte lätt...

Som ledare har jag fått present på höstavslutningen men nästan aldrig vid sommarpausen. Våra killar har gett egna presenter på innebandyn för där verkar ingen samla ngt vid vare sig den ena eller andra avslutningen...

2011-06-18 @ 08:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0