Fotbollskolan!

Idag drar den igång, fotbollskolan till barnens glädje.. :)
Så vid 13 ska de vara matade,och iklädda fotbollskläder. Först gruppfoton och sen blir det fotboll,lekar,bus och mellis.
Fredag samma sak men då får de som vill sova kvar, och sen lördag fm och sen uppvisning för oss föräldrar och sen avslutning.

Mina barn har gått i några år och gillar det skarpt!!

Själv ska jag tvätta,plocka och passa på och njuta av solen för som det ser ut kommer den lysa med sin frånvaro ett tag framöver. Så det blir nog ett Gröna lund i regnkläder.. :(

Igår var Ville superduktig på att säga till när han skulle kissa, vart en lite olycka ute men annars sprang han på pottan el kissade på blommorna. ♥
Hoppas det fortsätter så..

Idag ska mannen hämta ut mitt linne, skickade med han Kappahlkortet och så hade jag ju en 25% hemma. Så nu bidde det ju ett riktigt bra pris med 149kr!

Nehe, nu ska jag kasta in en ny maskin och digga Brolle med min nakenfis som inte fått på sig kläderna än..

Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0