Det vart så....

Att jag skiter i om inte några betalar, några vet jag redan kommer betala! ;)
Va fan, huvudsaken tränarna känner sig uppskattade!!

Sen får jag väll gå back den här veckan, iofs har jag redan gjort det när jag bokade en natt på hotell för 2300kr.. Men man lever ju bara EN GÅNG (Och frullen är gryyyym)

Så de får lite smått och gott...

En hink med några olika ölsorter,nötter,färskpotäter, 2 olika sill,sånna skrubbvantar till färskpotatis..
En sommarhink med andra ord.
Nu ska ni inte tro att jag ger bort alkohol förjämnan men hur lätt är det att komma på nått till grabbar runt 30-40år då??? ;)

Tanken som räknas!!!


Kommentarer
Postat av: grannen

Den tanken kommer o uppskattas tror ja! O zink hink har du hittat oxå! Tipsa mej om vart ha ha. Kanon fint.

2011-06-14 @ 16:09:15
Postat av: Sandra

Kan tänka mig att den här tanken uppskattades mycket! Sååå fint! Du är bäst... KRAM

2011-06-15 @ 10:12:44
Postat av: Åsa Ölander

Suverän present!!!!

2011-06-18 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0