Badbilder.

Idag vid sjön hade Johan med kameran, så jag passade på att sno några finfina bilder.
Dock mest på Stina... :)


Sen var ju Mattis på P&L igår och då delade de ut Krama mig tatueringar, så bara att passa på! ;)


Hälsat på mormor och legat vid sjön och sen haft finbesök av Matilde med föräldrar på kvällskvisten. Stina och Gustav var iväg några timmar och lekte md två barn i byn som var och hälsade på hos deras farmor.
Skoj, tur att Stinastumpan inte är det minsta blyg..

Jag och Johan skjutsade in Mattis till stan och passade på att äta pizza ihop, och det var en så jäkla god pizza!
Var en vända in på Maxi och shoppade lite resematsäck till imorn då det bär iväg hemåt igen.
Såg då ett så himla fint tält som jag såg i en Allers tidningen här hemma i veckan, och bara måste köpa till Villekillen.
Som har tyckt det var så mysigt med mormor&morfars lilla mystält.

Nu lockar sängen....
Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Super fina bilder! Ni ser ut att haft det så härligt.. ÅH vad mysigt med tält ju - är det nyckelpiga tältet från Ica Maxi du menar, för det är ju bara så sött.. ?!? Puss & KRAM

2011-07-01 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0