Tisdagslistan...

Ja idag har vi en sån, en hel del som ska hinnas med.
Tvätta,städa och baka sen packa till ett par dagar med mannen min i Vimmerby. :)
Så idag kommer min mamma och pappa hit, för de ska vara barnvakt och få njuta (förhoppningsvis) av att rå om barna själva några dagar.
Och ungarna ska få lite semester från oss och vi, inte från ungarna för de kommer vi toksakna men lite semester från alla måsten.
Nu ska vi glo på folkrace, sittandes i varsin solstol i en backe. Umgås med kompisar,dricka lite gott,och så ska jag ju köra med. ;)

Skoj ska det bli,  men nu måste jag återgå till listan så vi får börja pricka av lite grejor!!

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte många timmar kvar tills vi sitter där i backen.. wiihuu.. eller ska ja säga jaaaaaa som tallmannen.... mohaha...



Ses imorgon kväll då! Jag har lagt rosévinet på kylning.. bara att du kommer bort så provsmakar vi det tillsammans.. :)



PÖSS & kram

2011-07-12 @ 11:14:24
Postat av: Victoria

Måsten har vi inte så många här i livet vi måste göra! Det är bara vi själva som bestämmer det! (äta , sova, jobba) Men att ändra det till behöver göra så känns allt lättare. Behöver vi göra allt vi säger vi behöver göra? Nej allt långt ifrån!! Va har vi sagt om listor inte bra! Bara en liten lista med max 3 saker får det stå på den. Förutom kanske en shopping lista får vara längre ;)Kram

2011-07-12 @ 12:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0