Jaha...

Där drog nog den turen dit pepparn växer, för nu tappade jag precis min lilla fickspegel i backen och den höll ju inte såklart. :(

Men men, plockat här hemma, solat och njutit och smaskat av våra egna jordgubbar. Mååånga härligt röda och söta ♥

Nu snart cykla till bokbussen, och sen hoppa in i bilen med ungarna och släpet med folkracebilen på. För då ska vi och träna/testa så de funkar som de ska, bra så jag får köra lite med. Dumt att hoppa in bakom ratten efter 4år utan några andra tävlingar i bakfickan, men men..

Har ju aldrig gått bra där nere förrut så varför skulle det de iår, säger som jag sa att Vimmerby är träningen inför Motala ;)

Nehe, nu tjafsar de stora om nått och jag ska kika till lillemna som fick sussa lite middag idag i garaget. Enda stället som det är lite svalare på, är nog därför mannen är där hela kvällarna. Mohahaha..

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0