Fin kväll!

Ville slocknade efter pizzan och glass med jordgubbar.
Mannen gick ut till rallybilen, ungarna skulle promt sova i bilen men jag fick dem att gå ,med på att sova i samma säng.
Och jag hade turen att bli överbjuden till grannarna på lite rose, både vanligt och ett mousserande. Gott som tusan och trevligt sällskap, men nu kom mannen hem och då även två barn som inte kunde somna, kom trippandes över vägen.
Så nu ska jag hoppa i säng och läsa lite, smörja mig lite bara för det hettar på min rygg idag. Hoppas på fint väder imorn med men det såg inte sååå lovande ut.

Natti natti!

(För er som undrar om jag törs lämna dom så bor vi nära, bara vägen imellan och de kan ropa från trappen så hör jag på en gång när vi sitter på altanen)  ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0