Fin besök...

Från Motala, har vi haft idag.
Hela familjen på bokstaven M,
Mats,Michelle och deras goa pojkar Mathias och Marcus svängde förbi på en fika och lite bus när de ändå var i Norrköping.
Riktigt skoj!!! ♥

Det vart lite studsmattshoppning,sanlådelek,fika,glassätning då Glassbilen kom så lägligt,massa bilkörande och till Mathias största glädje Avåkarfilm med rallybilar. ;)

Sen slängde jag ihop en kycklingsallad när de åkt, och sen drog jag och barna på smultronjakt som de smaskade i sig med glädje.

Ville sussar sött nu, och han har varit riktigt duktig med att säga till idag, både vid kiss och nr2. Han sa till och med åt Gustav att han var kissnödig när jag inte var med. En liiiten olycka mitt i glassätandet men vem har tid att tänka på att man måste kissa när man äter nått så gott?? ;)

Ska försöka få in de stora med nu, de leker burken för fullt. Bara de två så jag tycker de borde tröttnat nu.
För sen vill jag måla mitt träd och planteringsbänken ska få bli svart med är det tänkt. Sen är det bara att tillverka lyktorna kvar.
Pyssel,pyssel det är skoj det!!!! ♥♥

Men vi höres lite senare.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0