Om alla kvinnor var såå starka!

I natt ska jag sussa, INTE ligga och läsa till fram emot tretiden.. Men om ni är fler än Sandra och Cajsa som läst Graafs bok, då vet ni varför.
Fyy vad hon och hennes son fick utstå, hennes vänner och familj med för den delen. Förr tyckte jag som säkert de flesta att hon är en uppsminkad och silikonpreparerad blondin som kom låångt med att visa upp sig. MEN,så börjadej ag läsa både hennes och hennse syrras blogg. Och då steg hon i mina ögon.
Vilken humor,glädje,vilka bus hon och hennse lillasyrra håller på med.. Måååånga gånger sitter man där och garvar åt det hon skriver.
Och nu när jag läst boken, eller grinat mig igenom boken.
Villket helvete hon har levt, att hon orkat resa sig upp och visa att -Näääe nu får det vara nog jag och min son har oxå rätt att leva,vara lyckliga och umgås med nära och kära, och framförallt låta sin son vara liten och leva barndomensom den ska levas. INTE gömd i en lägenhet på obestämd framtid.

Läs hennes bok.!!!
Jag LOVAR att ni kommer komma på er själva med att skratta ibland men lika ofta kommer tårarna att rinna.. OCH ni kommer att ändra uppfattning om Magdalena!

Så TACK Jennie,för en bok som höll mig vaken.. 
Men det var det värt!!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Var så lite så, men du fick den av oss ;) haha!

2011-01-13 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0