Måndagen som sprang iväg...

Det var idag det... Inte mkt gjort, el stooora tvätthögen är vikt och på plats i gaderoberna.. :) så nu är det bara att börja tvätta igen för jag såg att tvätten börjar komma upp till kanten!:( Skolan hade frilufsdag idag, skidåkning stog på programmet. Det varen taggad Gustav som hade åkt nått av de längre spåren, han var inte säker på vilket. Men roligast är nog att få ta med matsäck, mackor,varm choklad och fruktsallad. Mums!! Att han sedan skulle följa med sin favvoLucas hem och leka och sen direkt till gympan var nog prickn över i. Vi andra har spelat lite BamseBingo,ätit mellis,myst,bäddat,dammsugit och sånt. Ville tog sig friheten att provsmaka oboy pulver med sked när mamma var på vift från köket,och det var nog inte bara en sked som slank ner i hans mage. Inte med tanke på hur mkt det var på tröjan, hoppas verkligen den blir ren! Har man en mor och far som snålar på sötsakerna så får man väll ta sig i kragen och fixa själv! ;)) men snart kan vi nog inte hålla han borta från fikabröd och sånt längre. Hm stör mig att det inte funkade att ha texten i mitten och tjocka bokstäver.. Dumma Blogg.se men jag har sett på andra bloggar med att de klagat. Angående mina fynd igårså var detpå en Bytesmarknad i Nyköping där man själv står och säljer barnartiklar. Gillar att fynda, MEN jag köper bara sånt som är fräscht och nästan bara märkeskläder med fin kvalite. Bästa igår var Nästintill ny vår/höstjacka, vindfleece i superskick, och helt nya allvädersbyxor (dom med dragkedja på utsidan av benen) allt i mörkblått av samma säljare och i strl 98 så han har lite att växa i. För ynka 600kr!!!! Ni som oxå handlar där vet vad de skulle kostat nya, och de här var verkligen i nyskick!!! Sen några byxor och tröjor från Me&i, oxå i fiiiint skick. Och lite annat smått och gott.. Nehe, nu ska jag dricka en flaskavatten,måste bli bättre på det! Var föresten och körde ett aerobicpass igår kväll och det var HÅRT, undra vart min kondis har tagit vägen de senaste 5åren..??Hehe, Och jäklar idag har jag rejäl träningsvärk.. SKÖNT!!! Imorn bitti blir det lite babysång och frullebuffe, sen en vända till apoteket i Nyköping. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Åsa Ölander

Och Lucas var överlycklig över att ha sin favvo-Gustav med sig hem!!! :-D

2011-02-08 @ 12:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0