Jaha, efter dramatiken igår...

Så kom visst nästa smäll!

Har visst efter 10år på samma företag blivit uppsagd pga konkurs..:( Så jag får väll ta Jennie i hand och leta mig till amf.. Inte riktigt som man tänkt men vafan.
Det kan ju ha nått gott medsig!!

Men till att börja med skulle jag vilja ha tag i ett helgjobb, gärna i nån typ av butik.
NÅN SOM HAR NÅTT??? Hehe
För jag vill gärna fortsätta på vårnadsbidraget över sommaren med lilleman, men vi får se hur det blir. Vill först och främst ha ut min lön och mina semesterdagar ochkolla med facket vadsom gäller. För jag har ju 3mån uppsägning , men vet inte vadsom gäller för föräldraledig..!!

Ja ni, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig!


Kommentarer
Postat av: cajsa

oj!!! va trist!! men Emma du är så himla duktig så snart har du ett nytt jobb o då kommer du tacka att du blev uppsagd!! inget ont som har nått gott med sig ;)!!! håller tummen för dig! kram cajsa

2011-01-28 @ 08:12:18
Postat av: Jennie

Marcus tycker vi ska starta eget! Kom på något bra, fast tror dock du snart har ett nytt jobb väldigt snart..

2011-01-28 @ 08:41:59
Postat av: Mia

Nej vad tråkigt :-(

Men som du säger, det har säkert något gott med sig!

Du verkar företagsam och kommer säkert att ha ett nytt jobb inom kort :-) kram

2011-01-28 @ 09:01:54
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com
Postat av: Sara

Emma!!! Vi kan starta eget i hop...fik slasch blomsterbutik....perfekt ju....=)

2011-01-29 @ 20:35:54
Postat av: Jennie

Förlåt men jag måste bara påpeka att AMF är en pensionsförsäkring eller nått i den stilen :P

2011-02-01 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0