Inget på tv...

Så då hamnade jag här! Men snart ner och lägga i tvätten i torktumlaren istället, och sen lite vikning framför burken.
Idag var vi ju på sången, sen somnade lillemani bilen hem så då passade jag på att tvätta och plocka lite.
Var över till grannen och fixade mitt armband och en läderrem till mitt nya halsband.
Sååååå fint så!!! :)
Lite fika och så fick Ville stå kvar där medans jag hämtade hem de andra, hem och göra fruktsallad som ungarna vela bjuda Nora på, så de kom över. Och då var Gustav på stråååålande humör, arg som ett bi för att han inte fick nån kladdkaksmuffins.
Men dett lugnade sig ganska fort sen, bara han glömde bort varför han var arg.

Lite köttfärssås och spagetti till middag, och jäklar vad Ville och framförallt Stina åt. :) Det är den jag har under recepten, den med äpple i.. Riiktigt god!!

Imorgon, då ni!!!
Då ska jag och grannen först halv9 på morgonen på introduktion av alla gymgrejor som finns och sen på kvällen då åker träningsgrejorna på. (hm,just det undra var dom är)
Tjoho, beach 2011 här kommer vi!!
Ingen solning i vassen i år inte.. HAHA nja, vi får väll se.

Nehe, tvätten var det!

Kram på er..


Kommentarer
Postat av: Grannen

Vassen kan du glömma där får andra vara. Vi kommer vara de som dansar fram lätt på stranden som i Baywatch. O alla människor kommer stå där med händerna för munnen o säga se på dom! Wow va har de gjort va vältränade och snygga de är. Ja så ser det ut i sommar! (Ja i alla fall i mina tankar.)

2011-01-18 @ 22:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0