Gustavs rum!!

Först några förebilder...

Blått och pojkigt, massa Cars grejor som han INTE skulle ha kvar.
Så om nån är sugen har vi mattor,afficher,lampa mm som vi vill bli av med


Han har valt fototapeten, sen skulle rummet vara i svart/vitt och grått, gärna rockigt och tufft!
Jag chansade lite och lade till lite röda detaljer och han GILLADE det skarpt. Han har inte sett rummet på riktigt än,bara bilderna som ni ska få se nu.
Och allt är inte klart.
Vi ska plocka in alla saker i hyllorna och sy klart gardinen, fixa lite tavlor och sånt roligt plock.

Men han är NÖJD, och vi med.. Jag skulle oxå velat haft det rummet, och han kommer kunna ha det lääänge.. ;)


Tvn som han själv köpt, och enkla röda hyllor som är ifrån Ikea. Tvn går att vinkla så han kan se den från sängen oxå.
Sladdarna ska in i sån sladdgömma!

Tapeten är från Rusta, Brooklyn Bridge. Lite pysslig att få upp, och vi svor mkt. Mest min man, men upp kom den trots en sned vägg.
Har målat garderoberna med svart skoltavelfärg, så de kan han skriva på med sånna kritor.
Tycker annars att vita garderober är sååå tråkiga!

De "rockiga" krukorna, som är svarta och stjärnformade!


Hyllan från Ikea, som var antikbetsad och som jag målat vit.
Och så de passade bokstäverna som bildar ordet ROCK, perfekt juh!!
Den kommer jag även att sätta "gardiner" på för böckerna och filmerna. Men det han jag inte innan jag skulle åka upp igen.


Nya sängen från Mio,nytt överkast och lite röda kuddar, lampa och smått och gott. Satte även en sån enkel röd hylla som sängbord i hörnet och målade om den blåa lampan till matt svart.

Nu skulle det ju vara skoj om han kunde fortsätta hålla det såhär städat!!! :))


Vad tycker ni?????

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jätte fint rum =) Har ni verkligen gjort bra! kram

2011-01-05 @ 19:21:04
Postat av: Kusin Nilsen nr:1

Grymt!

2011-01-06 @ 00:02:24
Postat av: Moster Jennie

Nu har jag tittat på rummet flera gånger här, tycker absolut att jag kan komma å sova över i Gurras rum. Eftersom han dessutom har en större säng än sist nu med ;)

2011-01-06 @ 10:50:43
Postat av: Veronica

vilket fint rum ni har gjort...så cool tapet me :-)

2011-01-06 @ 11:21:21
Postat av: Pernilla

Såå snyggt Emma,,funderar starkt på att sno din ide om att måla garderoberna i tavelkritsfärg,,hoppas det är ok;)

2011-01-06 @ 13:39:16
Postat av: Madde

Grymt snyggt! =)

2011-01-06 @ 13:54:11
Postat av: Sandra

JÄTTE SNYGGT! :) Jag tror att han är tokstolt över rummet, det tuffaste killrummet jag sett ;)

2011-01-06 @ 23:35:23
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Sofie

Snyggt!! Vad kommer stjärnkrukorna i från??

2011-01-07 @ 08:20:54
Postat av: Jennie

Super fint!!

2011-01-07 @ 15:08:26
Postat av: Anonym

vart kommer överkastet ifrån?

2011-01-09 @ 16:15:34
Postat av: Anna

Oj vilken förändring!! Han måste vara helnöjd!! Jätte fint!!

2011-01-12 @ 11:56:23
Postat av: åsa ölander

skitsnyggt!! Lucas är säkert jätteavis!!! kram Åsa

2011-01-15 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0