Fortfarande...

FEBER! :(
Feberfri imorse och sen har det bara stigit, 39.6 när han nattade. Och nu sover han jätteoroligt, fortfarande 38.4 med alvedon. Jag får springa fram och tebax och klappa hanpå rumpan, han hostar,snorar och "dreglar" massor..
Har han hög feber imorn med ringer jag Vc, för då är han inne på fjärde dygnet med hög feber. Och alvedonen verkar ju inte hjälpa.

Mmmm vi har BÄSTA grannarna! :) Skulle ju varit dit på tårta idag men vart ju hemma när Ville är sjuk, men tror ni inte att hon kom över med tårta till oss. :)
Goooood, men jag tog bara en liten bit!

Nehe, en kopp te och sen lite tv el sängen och min braiga bok.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0