Våran vanliga kille är tebax!

Ja nu är han pigg igen, fick en starkare dos alvedon av doktorn igår och så pencelin för öroninflamationen. å idag har febern försvunnit och han är mkt piggare. Han fick ju med två doserpencelin hem, i pulverform som jag skulle blanda med vatten. FY FAN så äckligt det var, Ville kräktes upp det och vägra ta mer. Som tur var smakade den jag hämtade ut idag frukt så den går lite lättare att truga i han. Men det vore guld m de fanns som suppar. :)) Men hon sa på apoteket att det pulvret han fick var ju helt utan smak, typ som att ta tabletterna och mosa och blanda med vatten. Och alla vet ju hur äckliga dom är!! Köpte hem några nejlikor idag, är så lyxigt att ha snitt blommor,en till toamatta i grööönt den här gången för att byta med den röda.. :) och matchande handukar såklart. Så det vart lite vårfint där inne när jag satte in ett ljus och lite avklippta revor med hjärtan på tråd i den andra ljuslyktan. Enkelt och snyggt!!! Gustav är på disco i ålberga, snygga kläder han valt och sen snyggingfrilla. Stina har fredagsmys med oss hemma och lilleman sussar. Vi var förbi godisbron och shoppade godis för 107kr. De har mkt gott där, typ 600 olika sorter. Mums!! Nehe nu ska jag mysa med min tjeja, mannen sussar redan på soffan. Så det lär nog bli jag som får dra på mig kläder och bege mig ut i kylan och all snö för att hämta hem den äldsta. Och imorn är det jobb för mig..:) Pengar,pengar.. Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att han är piggare och så gott med massa godis :-)

2011-02-11 @ 19:55:17
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va härligt o höra! Ja hoppas att Ville blir frisk fort så vi kan leka ngn dag Ville! Jag står vid fönstret varje dag och tittar o frågar efter dig o vi får inte glömma ustav o ina! Norpan på andra sidan vägen.

2011-02-11 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0