Vad är det här?!

Nått galet är det, för jag kan fortfarande inte välja fet stil el nått.. Dumma dator, el vad detär som är fel. Ringde faktist Elgiganten om vår dator som kråååånglat sen i somras och nu lagt av helt,dumma batteri! Han tyckte jag skulle koma in med den så de kunde kolla om det varsladden el batteriet. Och vet ni, nu helt plötsligt så var de garanti på batteriet med i 1år.. Synd att den gick utför 1 månadsen då!! :( Jag har jobbat och tjänat bra med kosing i helgen och tog på mig nästa helg med,de andra här hemma gjorde massa skoj,fick provåka nya bussen, var till tropicariet,hade picnick,åkte skridskor, Gustav lekte med sin kompis Lucas och Stina med grannen Felix! Hääärligt.. Sen hade mannen dessutom dammsugit hela huset och ÄNTLIGEN städat i ordning och byggt in alla rör i taket i tvättstugan efter att han renoverade toan och skulle ha koll så det inte läckte något. Så nu ska jag bara torka golvet och damma av där nere. Sen är det fräscht och ordning igen!! Imorn blir det babysång och sen hem och dona lite, har inget planerat. På onsdag ska jag till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Sen luncha med Hanna på stan.. Idag testade jag att blanda två recept så det vart typ tacokryddad enchiladas, skitgott OCH alla andra tyckte det med!! :)) Ska dela med mig av receptet men vi får sen är det blir, hatar denna data!! Har någratill på lut,brödrecept ochlite annat. Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0