Piggare!

Både han och jag, fick sussa framför tvn en timma efter frullen, Ville har käkat lite småsaker och druckit. Nu sussar han sött och de större är ute och leker ett tag, det är kallt ute så de kommer nog snart in igen med röda iskalla kinder.
Jag har bakat.. Haha, sprang på ett recept på en blogg jag bara måste prova. Ville ska få smaka när han vaknar, Stina gillade det men inte Gustav. Det var inte såå sött som han vill ha det.
Men det är ett mellanmål, så då ska det ju inte vara så mkt sött i tycker jag.
 Och Ville som inte är van med det söta, kanske el förhoppningsvis så faller det han i smaken.

Kommer att dela med mig av det bara jag hinner lägga in det.

Ikväll ska vi på hockey med Johan och ungarna är saliga, första gången för Stina och det är stort!! hon har tjatat om det lääänge nu, att det är hennes tur att följa med Johan. Men så var det gratis med FK-kortet så då hänger jag med på. (Och så åker man ju förbi Sågmyra så det kan bli en snabbis in på Calimero och Lager157) :))

Nehe, kanske byta till kläder oc h dra en kam genom håret! Och föresten, jag ringde och bokade klipptid nyss så imorn vid 10 är det dags att kapa av lite hår igen. Kom på att jag ju inte klippt mig sen i augusti så det är på tiden!

Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Någon shopping i Sågmyra?

2011-02-23 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0