Nämen!!!

Vad är det här, skyllde ju på vår data att jag inte kunde byta till fet text å sånt.. Men det är ju likadant på brors dator!! Hmm.. E det jag som har lyckats byta nån inställning el vad?? Sandra, boken har jag lånat på självaste bokbussen.. :)) Grymt bra och redan utläst!! Gillar bokbussen, ren lyx!! Somnade på soffan inatt, och blev väckt av mor min runt 01 sen sussade jag sött till 8 imorse.. Inte gjort så mkt, fick hit fasters favvo på besök medans hennes pappa besiktade bilen. Efter lite mat så sussar båda de två sött ute i vagnarna. Skönt att det bara är -10 idag så de kan sussa ute. Spelade precis spel med de andra två, nu äter de käk och sen ska de ut och leka. Jag vet inte vad jag ska hitta på. Men först mat för min del med! Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0