Lite vårshoppat!

Var och klippte mig idag, jämnade av det som var uppklippt i nacken då jag plattade håret, tog av 4-5cm och plöjde igenom det.
Bidde bra.. :) Nytt och fräscht!

Passade på att kika lite i affärerna när jag för en gång skull inte hade några barn med mig, Är ju aningen lättare att prova kläder utan, slippa att nån drar upp dörren på vid gavel när man står i underkläderna.. ;)
Så det vart lite nytt, vårigt!!


Ett par nya jeans, sade vid jul att jag skulle köpa nya när vågen stog under 60kg så nu var det dags.. :)

En jätte fin skjort/blus som var vårigt fin!!

Båda från HM!!

Lite ny mascara och några ögonskuggar i fina färger..


Skrev ju för ett tag sen om ett nytt favvo halsband och nu fick jag med det på bild.

"Today i will be the best version of me"

Nehe nu ska vi äta tårta för Mattis bjussar för han har namnsdag idag! Så det får nog bli en promenix till kvällen.

Igår var vi ju på hockey, trevligt men tyvärr så förlorade dom. Hääärlig stämning på klacken som alltid. Det är Leksand iaf bäst på, lätt Sveriges bästa!
Men nu är det ju inte det som gäller tyvärr.. ;)
En vända på Calimero, där jag handlade en sa och lite småsaker men det återkommer jag om!
Och på Lager157 så vart det leggings till mig och Jennie och två par till Stina stumpan. Gustav vart det nya svarta jeans till, riktigt bra killjeans där. Lagom trånga och coola och så 150kr bara!!

Höres!!


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Åh vad mycket fint du vårshoppat vännen.. :)

2011-02-25 @ 07:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0