Bakat, blodpudding och bytt blöjor!

Typ vad jag gjort idag... Bakat, både brödet jag lagt ut och kakor. De kommer på bloggen imorgon. Fick ju lov, lägger inte ut recept utan bild. Jag är iaf sån som inte testar nya recept om jag inte sett bild el provsmakat. Så då fick jag ju lov att baka för att kunna fota.
Så det vart brödbak,kakbak och att steka blodpudding till barnens förtjusning.


Tur man är kvinna så man kan göra ett par saker samtidigt.
:))

Lilleman åt inget idag,drack lite och nån frukt men ingen mat.
Sen på efm, så bajsade han 3ggr på rad. Löst som sjutton så det vart typ överallt och det enda som hjälpte var duschen!!
Iiiih, usch och fy.. :(
Hoppas det gett sig till imorgon, vill inte ha några sjuka barn nu!

Nehe, ska hoppa i säng och läsa lite är ju ändå inget på tvn idag.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0