Snart så..

Sitter på Biva idag med, men idag sitter jag å
Väntar på att jag ska börja jobba vid 09. Ska ju ut å äta med Jennie&Marcus idag å odugligt med två bilar så med två bilar i stan så då fick han åka med han te jobbet. Så nu är plånboken å väskan min städad å almanackan ifylld.. Å en kopp het choklad har slunkit ner med!! Längtar till imorn, först jobba till 15 å sen åker vi till Motala för nyårsfirande med fina vänner. Ska bli riktigt, riktigt roligt!!! Nehe,bara en kvarg kvar sen ska mannen skjutsa mig. Kraaam å hej!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag längtar oxå:))) Ska bli supertrevligt,,Inget får stoppa oss för att träffas denna gång!!!

2011-12-30 @ 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0