Seg dag!

Men imorn ska de till skollan, för nu har det inte varit nått sen i måndags. Peppar, peppar ;)
Plockat lite här hemma, byggt lego och spelat spel. Beställt lite julklappar, våra barn har fått varsin Astrid Lindgren film i några år. Så de har ett gäng nu och jag fortsätter med det till de har alla. För det är det bästa man kan se.
I år vart det lite extra, för jag gick med i HomeEnter, då mitt medlemskap var avslutat fick jag ju välja 6 filmer betala för en.
Hade tänkt PippiBoxen i år men nu fick man ju inte ta en box så det vart båda filmerna om Bullerbyn och båda om Kalle Blomqvists dektektivByrå, Bröderna Lejonhjärta och en film som släpps den 28dec till oss vuxna.
Tror den hette Saknad, en svensk thriller!

Mailat runt och frågar på Fejjan om nån är intresserad av att vara värdinna och ha ett party, fått några svar och några intresserade. :))
Men är ni fler, säg till!!
Som sagt så åker jag gärna om det inte är för långt, och runt Falun funkar det när jag är hos mamma och pappa med.. ♥

Nu ska jag sussa, för imorn blir det ingen sovmorgon inte!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0