Massa papper, som nu är iordning!

Var ju med mannen på jobbet hela dagen, fick stooora pappershögar med fakturor att sortera efter datum. Vissa fick jag ta ut från datan och sen var det bara att nita ihop och dela upp i lådor. Och skriva på vad det var.
Helt okey, nästan skoj! Sen var det ungefär 117 kaffe (the och varm choklad för mig) pausar och lunch på Fyra kök. Mums!

Men när kl blev 14, så var jag färdig å då var det riktigt tråkigt!! Så ska han ha hjälp nån mer gång så får han se till att det finns jobb till en hel dag med!! ;)



Sen bar det av en vända till Media Markt för att slå en kik på en tv, men det orkade vi inte för det var så mkt folk. Hem och laga käk och äta och sen gick mannen till garaget och jag började tvätta lite.

Imorn ser det ut att bli en hemma dag, skulle ju kanske få jobba även tors men inte hört någe så blir nog fredag och lördag bara. :) Men då hinner jag städa bort julen och tvätta istället.

Nehe, nu ska jag vika lite tvätt och sätta mig i soffan och vänta på min man!!

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0