Kusinbus och tacokäk!

Gustav och Liam var på badkalas i stan, så de åkte in med Jessica som passade på att handla under tiden.
Och så var Miranda kvar här och busade med mina minsta, som nästan slåss om henne. Ville leker mkt med Mirris på förskolan. Så han ropade MIn Mirris kompis, och Stina är inte sen att kontra med att det är hennes kompis.
Och Ville fortsätter NEEEJ MIN MIRRIS FÖST!!

Hihi, lite rart e det.
Men de lekte fint ihop alla tre, allt ifrån hoppa i våran säng (fast det gjorde de ju inte), fikade,lekte med Pet Shops,dansade och showade,spelade wii och kurragömma..


Och under tiden han jag ju göra massa god knäck och kola som flickorna provsmakade och godkände. ;)

Sen vart det tacos till käk, enkelt och gott!

Nu sussar Ville sött och de andra har kikat på Julkalendern och provsmakat knäcken en gång till.. ;) Men snart ska de hoppa i säng och jag ska bänka mej framför Så Mycket Bättre och mannen skulle försöka komma in med.
Han håller på med nån bil som ska till lack och som jag ev skulle ha tills vi fixat nått nytt te mej.
Har sålt min 95a idag, så nu får jag börja leta på riktigt!!!
För vid jul ska den levereras..

Ha en mysig lördagskväll♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0