Kissat ner golvet på toan på maxi.. :(

Jag ska ev byta till en mindre bil, lutar åt att testa en Opel. Kikade på mannens jobb idag, å en corsa med rattvärme är ju grymt. Liten, och frågan är om den är för liten?? Men har ju typ aldrig med vagn, och ska vi åka alla eller längre tar vi ju mannens Insignia som är rejäl. Känns dumt att ha två stora kombi bilar..

Får fundera lite till, ska ju sälja saaben först med!! :)

Efter det var lilleman och jag och käkade korv innan vi var och kissade och började handla hem lite mat.
MEN när vi kom till kassorna var det nån liten som hoppade och studsade och var såååå kissnödig. Jag sa åt han att han fick hålla sig så vi han betala först, självscannade juh så det går fort.
Kö vid toan såååklart, sen fort in och hjälpte lilleman som inte fick ner byxorna först. MEN han var så kissnödig så han började kissa bara han fått ner brallorna, hahaha stackarn han vart hel tyst och såg så chockad ut och klämde ur sig ett OOOOJJJJ..
Så det var bara för mammsen att kasta ner en massa pappershandukar på golvet och torka efter han, och jag kan ärligt säga att jag tror fan aldrig de våt torkar på de toaletterna för så svart vart pappret.

Jaja, nu är det iaf rent på en ganska stor fläck, byxorna vart torra ;) och vi tvättade oss NOGA och dessutom med handsprits servetter!!

Sen åkte vi hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0