GodMorgon!!

Har mina fina hemma idag med, alla är pigga men man vet ju aldrig med kräksjuka. Är jag ändå hemma tar jag det säkra före det osäkra.. :) Fördelen är ju att man får sovmorgon, Ville vaknade strax innan åtta och var kissnödig. Våran superduktiga kille som blivit så stor,pratar å pratar och använder ord jag inte ens trodde han kunde. Ingen blöja på dagarna sen han var två och nu kan jag nog till och med säga blöjfri på natten.. Stolt mamma och duktig kille!!! Och han säger att napparna ska ges till tomten på julafton, så vi kör på det och en fin bubbla är inköpt!! Läser på var och varannans status på fejjan om snö, kikade glatt ut men här är det bara frost och nollgradigt. Men jag hoppas,längtar och önskar en vit fin jul!!! Nu ska jag och lilleman mysa vidare till de andra behagar vakna... Kraam och Hej :).                                                                                          (Kan bara tillägga att 2min efter att jag klickade iväg inlägget, ropade Ville Snö,mamma snö ute!! Och visst hade han rätt för nu snöar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0