Tragiskt,orättvist,förbannat vad glad jag är!

Ännu en liten kille, ett barn som dött när han gjorde det som han älskade mest.. Andra unga killen  på bara några månader, och fjärde crossåkaren på kort tid som mister livet på banan.

Lääskigt, och jag blir så GLAD för att min son kommit på andra tankar och inte vill köra längre. Även om han tycker det är kul, så tror jag att han blir avskräckt.
Allrahellst efter sin egen vurpa. För efter det ville han inte mer, och jag tänker inte tvinga han. ♥♥♥

Gör som så många andra, tänder ett ljus och tänker på din familj och alla dina vänner som saknar dig i skolbänken idag..

Fan, vad livet ska vara hemskt ibland!!





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Johan hette denna pojke o körde för linköping,,en supergo kille som verkligen brann för sporten o drömde om att bli en av de bästa..Våra grannar som oxå kör cross kände Johan jätteväl o mår fruktansvärt dåligt:( Så tragiskt o så orättvist,,det otäcka är att deras dotter som tävlar med häst på sm-nivå blev sparkad förra året o svävade mellan liv o död hade precis kommit tillbaka inom ridsporten o så händer detta tragiska med sonen,Kan inte ens föreställa mig hur de anhöriga mår:(

2011-08-29 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0