Tisdag, och vad svart det är ute! :(

Hemma brukar jag och Vickan dra ett varv och samla sniglar vid 21-21.30 men idag märkte jag hur SVART det är. Och klockan är inte ens halvtio ju, fyyy vi närmar oss hösten.
Visserligen gillar jag hösten med alla färger,mys och levande ljus. Men sommatren är ju som hos många andra en FAVORIT!'
Så just nu känns det skönt att vi förlänger sommaren med en vecka i Turkiet.

Appropå sommaren så var vi faktist och badade idag och även om det inte var strålande sol så var det riktigt varmt i vattnet!
Och alla badade.. :)

Han med en vända till stan med, letade vaxduk på ÖB, Jysk, Rusta,Citygross. Men inte hittade vi nån svart/vit prickig inte. Men rosa och grönprickiga och rutiga i alla de möjliga färger.
Men jag letar vidare, fick tips om Åhlens och Ikea juh. :))
Hoppade in på två loppisar med och kom hem med 4 "snygga" lampskärmar som redan är avskalade, massa träramar som jag redan börjat måla.
En låda med massa fack och glaslock som oxå ska målas men jag bävar inför det. ;)
Och två trälådor som redan blivit vita.

Säger det igen, JAG ÄLSKAR LOPPISAR!!!

Bordet är målat för tredje gången så det är nu klart..
Och kommer bli tipp topp bra i mys stugan!!

Nehe, en kopp the och lite Brie även idag står på schemat. Fy fasen vad gott det är med hjortronsylt på!!

Kram på er, och ha en fortsatt fin kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0