Stoor!

Slog mig idag att Ville är ju en stor kille nu!
Frågade imorse vad vi skulle hitta på, han sprang genast iväg och hämtade en hink. Fram med stövlarna och hämtade även mina i trappen, Plocka svamp mamma,plocka svamp!

Jag var inte svårövertalade, ganska mkt roligare än att diska och plocka undan juh!

På vägen dit, så pekade han på alla svampar,sa färgerna,räknade postlådor mm.
Såg nån som slängt skräp i diket, och jag sa nått om att man får inte slänga skräp på vägen. Han rättade mig med "i diket mamma" Hehehe

I skogen plockade och plockade han, gick över stubbar och stenar, pratade oavbrutet,jämförde stora och små svampar, röda och gula, många och några...

Sen helt plötsligt frågade han efter sin banan, men jag hade ingen banan med mig, Villes päron då?? Inte nått sånt heller, (hade med frukt sist vi var i skogen).
Då tittade han på mej lite ledsen och sa Ville hem nu, äta banan...

Så vi gick hem och rensade och käkade banan.

Mmm så inte är det nån liten kille min minsta är längre! ♥
Men alla åldrar har sin charm, så bara att njuta av den som är just nu och se fram emot nästa!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa din Ville är en stor kille nu.. mysig er stund tillsammans idag låter.. :)



Puss & Kram

2011-08-31 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0