Scream4...

Klart man måste se den!
Den var som de andra, mkt knivhugg,skrämda tjejor,ringsignaler, och såklart den obligatoriska masken. Och själv så hoppade man högt lite då och då..

Helt okey, om man jämför med skiten som går på tv.. ;)

Men nu blir det natten, för jag hör att Ville "krubbhostar" lite då och då, så man vet aldrig om han blir sämre. Men förhoppningsvis INTE!

Imorn ska vi en sväng hela familjen, går det som vi tänkt ska herrG få testa på nått som han är lite nyfiken på. Eller iaf som hans pappa tycker han ska vara nyfiken på.. Hehehe

Mer om det imorn!!

GodNatt! ♥

(Åsa, klart du ska beställa en sån kofta. Gryymt fina juh!!!) Är faktist 4st nu som sett de på min blogg och blivit sugna och beställt. Och ja jag har köpt en  liknande skylt i somras som det står Smultronstället på MEN frågan är bara vart jag la den???? ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa Ö

:-)

2011-08-27 @ 08:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0