Onsdag!

Och en hemmadag med lilleman, en slöööö sådan.
Vi sitter faktist och har precis ätit frulle, eller han äter gröt/yoghurt med de stora när de äter. Och sen tar han en macka med mig när jag tar en kopp the. Och nu sitter vi vid tvn och kikar på Lilla Röda Traktorn.
Mitt lilla ♥ gillar dom filmerna skarpt!!

Trälig natt, först vaknade ju Ville och var kruppig drack och var vaken nån timme. Sen när han somnade om på pappsens mage så ropade Gustav och då var han svåranda..
Så i med lite Bricanyl och ett glas vatten, så vart han bättre och somnade snart om igen. I vår säng han med, nog för att det är mysigt men det blir TRÅNGT med 4st!

Så bäst att komma ihåg att ta med hans astmamedecin ikväll på matchen! Nu kan han iofs reagerat på att nån av gästerna har haft kontakt med djur...
Inte lätt att veta och framförallt att undvika.

Tur det ger sig fort med medicin!!

Tvätta lite ska vi iaf göra, och kanske måla fönstrena nu när mannen kom hem med färg igår! :) De behöver nästan komma på plats nu när det är så rått ute.

Gjorde två olika recept på övernattenbröd igår och bjöd på, har fotat så jag ska försöka få in om med!!

Kram på er, vi höres!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0